Algemene informatie kraamhouders

 

Bent u geïnteresseerd in deelname aan onze jaarmarkt, dan kunt u zich hiervoor aanmelden via ons online inschrijfformulier. Vanaf medio januari is het online inschrijfformulier beschikbaar.

Voordat u zich inschrijft, is het belangrijk onderstaande ‘spelregels’ goed door te nemen!

Bestaande relaties
De marktkooplieden van het voorgaande jaar krijgen, als zij door ons worden uitgenodigd, begin februari een uitnodiging toegestuurd en kunnen zich inschrijven voor een kraam en/of standplaats. Als u zich inschrijft voor 1 april, bent u verzekerd van een plaatsje op onze markt.

Nieuwe relaties
Bent u enthousiast geworden om dit jaar ook in aanmerking te komen voor een plaatsje op onze jaarmarkt dan kunt u zich hieronder inschrijven, zodat u in het bestand van de Stichting Jaarmarkt Heukelum wordt opgenomen. Inschrijving geeft echter nog geen zekerheid op plaatsing op de markt. Binnen 3 weken na ontvangst van dit formulier sturen wij u een bericht of u geplaatst bent op onze markt.

Kosten van een kraam
(De afmetingen van een professionele standaard marktkraam zijn: lengte: 4 mtr, breedte: 1,20 mtr, hoogte bladhout: 70 cm.)

Inwoners van Heukelum: € 37,50
Overige deelnemers: € 47,50

Kosten van een grondplaats

Grondplaatsen zijn beperkt beschikbaar en alleen in overleg met de marktmeester. Voor eigen verkoopwagens en auto’s bij de kraam is vanwege brandveiligheid en ruimte vrijwel geen plaats. Meer informatie hierover bij de marktmeester.(De afmetingen van standaard grondplaats zijn 4 mtr)

Inwoners van Heukelum: € 27,50
Overige deelnemers: € 37,50

Uitbouwen
Bij zowel kraam als grondplaats is uitbouwen alleen met vooraf overleg en goedkeuring van de marktmeester mogelijk. Per extra meter wordt € 12,50 in rekening gebracht.

Reglement en Veiligheid
Om de markt netjes en ordelijk te laten verlopen en zorg te dragen voor uw en onze veiligheid hanteren wij een reglement. Als u inschrijft voor een kraam, is het verstandig dat u onze algemene voorwaarden en brandweervoorschriften heeft gelezen.

Inschrijfprocedure
Vul uw gegevens op het inschrijfformulier zo duidelijk en volledig mogelijk in. Beschrijf uw koopwaar gedetailleerd. Verras ons met leuke foto’s van uw koopwaar. “Beelden zeggen meer dan 1000 woorden!!” Daag ons uit om u een mooie plek op de markt te geven!

Medio februari starten wij met het verwerken van de binnengekomen inschrijvingen. Wij streven er naar om binnen 3 weken na uw inschrijving te laten weten of u een plaats krijgt op onze markt. Door het invullen van het inschrijfformulier gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden, brandweervoorschriften en ons privacybeleid.

Vragen/ Contact
Vragen of opmerkingen met betrekking tot de toewijzing of kraamhuur? Stuur bij voorkeur een mail naar: marktmeester@jaarmarktheukelum.nl

Op tijd aanwezig op de dag van de markt

U dient om uiterlijk 08:30 uur aanwezig te zijn. Om uiterlijk 9.00 moet de markt autovrij zijn. Op last van de brandweer is het niet mogelijk om uw auto op het marktterrein te parkeren, tenzij anders met u is afgesproken.

Afmeldingen in de week voorafgaand aan de markt kunnen uitsluitend telefonisch via de marktmeester. U heeft echter geen recht meer op restitutie.

Als u later komt door onvoorziene omstandigheden (bv. autopech) dan dient u dit voor 08:30 uur te melden via tel. 06 – 12 32 45 46.