47E EDITIE: 16 JUNI 2018

De jaarmarkt in Heukelum staat alom bekend als een van de gezelligste antiek, curiosa en oude ambachtenmarkten in Midden-Nederland. Met de 47e editie in 2018 en een gemiddeld bezoekersaantal van 6000 mensen is het een markt met geschiedenis en karakter!

In de oude kern van Heukelum staan ruim 200 kramen vol met interessante koopwaar die door het bestuur van de Stichting Jaarmarkt Heukelum zorgvuldig geselecteerd wordt. U kunt op één of meerdere van deze kramen inschrijven om zo uw koopwaar aan de man te brengen, terwijl u gedurende de dag  wordt verzorgd door onze vrijwilligers die een aantal keren met (gratis) koffie, thee en eigengemaakte soep langskomen.

Voordat u inschrijft is het belangrijk onderstaande “spelregels” goed door te nemen!

Bestaande relaties

De marktkooplieden van het voorgaande jaar krijgen begin februari een uitnodiging toegestuurd en kunnen zich inschrijven voor een kraam en/of standplaats. Als u zich inschrijft voor 1 april, bent u verzekerd van een plaatsje op onze markt.

Nieuwe relaties

Bent u enthousiast geworden om dit jaar ook in aanmerking te komen voor een plaatsje op onze jaarmarkt dan kunt u zich hieronder inschrijven, zodat u in het bestand van de Stichting Jaarmarkt Heukelum wordt opgenomen.

Kosten van een kraam

(De afmetingen van een professionele standaard marktkraam zijn: lengte: 4 mtr, breedte: 1,20 mtr, hoogte bladhout: 70 cm.)

Inwoners van Heukelum: € 37,50
Overige deelnemers: € 47,50

Kosten van een grondplaats

(De afmetingen van standaard grondplaats zijn 4 mtr)

Inwoners van Heukelum: € 27,50
Overige deelnemers: € 37,50

Uitbouwen

Bij zowel kraam als grondplaats is uitbouwen alleen met vooraf overleg en goedkeuring van de marktmeester mogelijk. Per extra meter wordt € 12,50 in rekening gebracht.

Reglement en Veiligheid

Om de markt netjes en ordelijk te laten verlopen en zorg te dragen voor uw en onze veiligheid hanteren wij een reglement. Als u inschrijft voor een kraam, is het verstandig dat u onze algemene voorwaarden en brandweervoorschriften heeft gelezen.

Inschrijfprocedure

Vul uw gegevens op het inschrijfformulier zo duidelijk en volledig mogelijk in. Beschrijf uw koopwaar gedetailleerd. Verras ons met leuke foto’s van uw koopwaar. “Beelden zeggen meer dan 1000 woorden!!” Daag ons uit om u een mooie plek op de markt te geven!

Medio maart starten wij met het verwerken van de binnengekomen inschrijvingen. Wij streven er naar om binnen 3 weken na uw inschrijving te laten weten of u een plaats krijgt op onze markt. Door het invullen van het inschrijfformulier gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en de brandweervoorschriften.

Vragen/ Contact

Vragen of opmerkingen met betrekking tot de toewijzing of kraamhuur? Stuur bij voorkeur een mail naar: marktmeester@jaarmarktheukelum.nl

Wij zien uw inschrijving graag tegemoet!

Marktmeester: Patricia Versluis
E-mail: marktmeester@jaarmarktheukelum.nl
Postadres

Hoeghen Camp 15
4161 BE Heukelum