Bedankt voor uw inschrijving voor de jaarmarkt Heukelum voor dit jaar.

WANNEER HOORT U WAT VAN ONS

  • Plaatsingsbrief: U kunt zich het hele jaar door aanmelden. Echter, vanaf medio januari zullen we alle aanmeldingen beoordelen. We doen ons best om dan binnen 4 weken uw aanmelding te verwerken. Wij sturen u dan een bericht of u geplaatst bent op onze markt.
  • Standplaatsnummer: Twee weken vóór aanvang van de markt ontvangt u bericht over uw definitieve standplaatsnummer.

Nog een aantal opmerkingen:

LET OP: inschrijving onder uitdrukkelijk voorbehoud dat de markt door mag gaan i.v.m. het verlenen van de vergunning en eventueel landelijk geldende maatregelen. Indien het bestuur van st. Jaarmark Heukelum het besluit neemt dat de markt geen doorgang kan vinden, ontvangt u uw inschrijfgeld retour.

 

  • Inschrijving geeft nog geen zekerheid op plaatsing op de markt.
  • Wij houden graag rekening met de eventuele door u opgegeven voorkeurslocatie. Het is echter niet altijd mogelijk om aan ieders wensen tegemoet te komen. Wij vragen derhalve op voorhand begrip indien u uw voorkeurslocatie niet heeft toegewezen gekregen. De voorkeurslocatie is niet bindend voor de organisatie.
  • Het standgeld dient tenminste 6 weken voor aanvang van de markt te zijn betaald, tenzij anders overeengekomen.
  • Afmelden kan tot 4 weken voor de markt kosteloos. Daarna bent u het inschrijfgeld verschuldigd en zal er geen restitutie plaatsvinden.
  • Nieuwe relaties kunnen zich inschrijven voor een plaatsje op onze markt. Indien wij uw aanmelding een aanvulling vinden voor onze markt, kunt u een bevestiging van deelname van ons verwachten.
  • Voor vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met onze marktmeester. (bij voorkeur per mail: marktmeester@jaarmarktheukelum.nl  of per telefoon)