Let op! Er is met u een prijsafspraak gemaakt omtrent uw standplaats. De prijzen op de website zijn voor u niet van toepassing.

Bedankt voor uw inschrijving voor de jaarmarkt Heukelum voor dit jaar.

LET OP: inschrijving onder uitdrukkelijk voorbehoud dat de markt door mag gaan i.v.m. de dan geldende Corona-maatregelen. Indien het bestuur van st. Jaarmark Heukelum het besluit neemt dat de markt geen doorgang kan vinden, ontvangt u uw inschrijfgeld retour.

WANNEER HOORT U WAT VAN ONS

  • Plaatsingsbrief: We doen ons best om uw aanmelding binnen 4 weken na ontvangst van dit formulier te verwerken. Daarna sturen wij u een bericht of u geplaatst bent op onze markt.
  • Standplaatsnummer: Twee weken vóór aanvang van de markt ontvangt u bericht over uw definitieve standplaatsnummer.

Nog een aantal opmerkingen:

  • Inschrijving geeft nog geen zekerheid op plaatsing op de markt.
  • Wij houden graag rekening met de eventuele door u opgegeven voorkeurslocatie. Het is echter niet altijd mogelijk om aan ieders wensen tegemoet te komen. Wij vragen derhalve op voorhand begrip indien u uw voorkeurslocatie niet heeft toegewezen gekregen. De voorkeurslocatie is niet bindend voor de organisatie.
  • Het standgeld dient tenminste 6 weken voor aanvang van de markt te zijn betaald, tenzij anders overeengekomen.
  • Afmelden kan tot 4 weken voor de markt kosteloos. Daarna bent u het inschrijfgeld verschuldigd en zal er geen restitutie plaatsvinden.
  • Nieuwe relaties kunnen zich inschrijven voor een plaatsje op onze markt. Indien wij uw aanmelding een aanvulling vinden voor onze markt, kunt u een bevestiging van deelname van ons verwachten.
  • Voor vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met onze marktmeester. (bij voorkeur per mail: marktmeester@jaarmarktheukelum.nl  of per telefoon)